PUHEENJOHTAJALTA 18.11.2021

18.11.2021

Ammattiliitto Jytyn Etelä-Suomen päättäjät ja yhdistykset kokoontuivat viime viikonloppuna Turun Ruissaloon liiton yhdistyspäiville. Perjantaina keskityttiin pienemmällä porukalla ensi viikolla pidettävän liiton syysvaltuustoasioihin. Lauantaina ja sunnuntaina vietettiin yhdistyspäiviä, joiden tehtävänä on kehittää jytyläistä yhdistystoimintaamme vieläkin paremmaksi. Yhdistyksen huoneentaulun laatiminen sisälsi niitä tehtäviä ja arvoja, joita meidän kaikkien olisi yhdistyksissämme hyvä toteuttaa.

Yhdistyspäivät huipentuivat lauantai-illan gaalaan, jossa palkittiin ansioituneet yhdistykset teemalla "Kehittyvä yhdistys". Jyty Metropoli pokkasi kunniakirjan "Ansiokas toiminnan kehittäminen pandemia-ajan haasteiden keskellä" -kategoriassa. Tunnen puheenjohtajana suurta ylpeyttä aktiivisesta porukastamme, joka ei taipunut koronan alle, vaan järjestimme uudenlaisia toimintoja jäsenistöllemme muuttuneessa tilanteessa. Tunnustus toimii meille viestinä, että olemme tehneet asioita oikein - jäsentemme ääntä kuunnellen.  Ja tätä työtä tulemme jatkamaan!

Tämän linkin alta löydät kilpailuvideomme: https://youtu.be/TFtZX-Nfv8A

Yhdistyspäivien luokkakuvassa yhdistyksemme hallitusedustajat sekä alueen nuorisovastaava ja yhdistyksen varanuorisovastaava.